Bra dag!

Åh, jag är så glad!

Den här dagen har börjat riktigt bra. Skön sovmorgon, god frukost, läst bloggar och legat ute och stekt mig på terassen. Medan jag låg där i solen ringde min pappa och berättade att jag har fått sommarjobb på hans jobb! Fyra veckor dessutom! Förra sommaren fick jag två veckor, så detta betyder dubbelt så mycket pengar sen sist! Jag är väldigt glad ska ni veta! Även om det inte är världens roligaste jobb så är det skönt att få åka iväg ner till Helsingborg och bo där ett tag, och tjäna pengar. Att jobba på lager kommer bli en bra motivation till att vilja börja plugga i höst igen.

I'm so happy, happy, happy!



Jag för några år sedan en skön sommardag i parken. Men jag har nog inte ändrats så mycket utseendemässigt... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0