Öronljus

Idag har jag provat öronljus för första gången. Tror rätt många är skeptiska mot det, men jag och mamma ville ge det en chans. Och det visade sig vara rätt bra faktiskt. För er som inte vet vad det är, så är det ett ljus man stoppar i örat och tänder på. Sedan får det brinna ner till ett rött streck och därefter tar man bort ljuset och öppnar det sedan för att se om ljuset har tagit upp något skräp/vax som fanns i örat. Vilket det också gjorde. Så nu känns öronen mer "öppna" eller vad man ska säga och jag hör faktiskt lite bättre.


Bild från google.


Imorn ska jag börja kolla igenom vad jag ska ha med mig inför resan till Samos. Inte långt kvar nu! Wohoo! :)

Kommentarer
Postat av: Em

Vad konstigt! Det fick jag lust att prova.

2010-06-29 @ 16:36:30
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Jessie

Em: Ja, det var lite småkonstigt, men det funkade rätt bra. ^^

2010-06-29 @ 20:39:45
URL: http://jessicapersica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0