Uppdatering

Hallå hallå!

Har blivit lite dålig uppdatering här på bloggen, har haft fullt upp i Uppsala och kom hem igår kväll. Idag har jag inte orkat skriva något inlägg eftersom jag har känt mig småhängig. Men tänkte att jag kunde skriva nåt litet innan jag och min mamma ska se på film.

I onsdags tog jag och Hanna det lugnt mest, shoppade kläder på stan och slappade på kvällen med kortspel. Igår gick vi och shoppade lite till och lunchade, åt en väldigt god pastasallad. Sen på kvällen var det dags för mig att åka hem. Först fick jag ta bussen från uppsala centrum och det gick bra, fram tills jag hoppade av och bytte till tåget i Enköping. Tåget stannade tre gånger på grund av något fel med bromsarna + att vi fick vänta in kommande tåg tre gånger också. Så vi blev över en timma försenade. När vi var vid Örebro där jag skulle hoppa av så blev det tydligen sista hållplatsen för alla, resterande som skulle vidare till andra städer fick ta taxi, åka buss eller byta tåg. Men när vi skulle av tåget så kunde vi inte öppna dörren! Så vi fick ta nödöppningen, haha. Snacka om att folk var irritrerade. Menmen, till slut kunde jag cykla hem i alla fall.

Idag har jag tagit det lugnt som sagt eftersom jag inte mår så bra. Har löst korsord med mamma, ätit tacos, tagit igen en massa blogginlägg från andra bloggare (ca 250 sådär, så det tog ett tag!), och snart väntas det film som sagt. Tror det blir Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Di Caprio... ^^

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0