Vänskap

Tjolahopp!

Har haft några sköna dagar. I förrigår träffade jag Eva. Vi hade inte setts på ett tag så vi tog igen all tid och pratade om allt mellan himmel och jord. Igår cyklade jag iväg för att träffa Eva igen,  hon bjöd på kaffe och sedan tog vi sällskap tillsammans när hon skulle sitta barnvakt hos en familj. När jag väl är hemma sen igen, så ringde Hanna och tyckte jag skulle komma till parken och spela kubb. Det var flera år sedan jag gjorde det, så det var lockande. Drog med mig min kompis Emelie också.


Hanna och Tobias

vs.

Jessie och Emelie


Blev ganska jämnt några gånger, men måste erkänna att Hanna och Tobias vann mest. ;P


Idag har jag träffat Emelie igen. Vi lunchade och åt sushi, supergott var det. Sen shoppade vi lite smått och gott på stan och därefter drog vi hem till henne och henns killes lägenhet. Blev sugna på att baka något, därför gjorde vi choklad och bananmuffins... Mumsmums.


Pusspuss


Mysfaktor på hög nivå


Mitt partytrick: Skela med ett öga. ;)



Nu ska jag ta och fortsätta läsa i den engelska serien Wicca, som jag har lånat av Eva. :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur att ni inte förlorade kubbspelet hela tiden. ;) Muffinsen såg jättegoda ut! Du får säga till när du vill ha nästa bok.. Kram

2010-06-23 @ 22:38:04
URL: http://www.delarealidad.blogspot.com
Postat av: Jessie

Hehe, tack. ;) Jag vill gärna ha nästa bok nästa gång vi ses. Är på fjärde boken nu. ;) Kram

2010-06-24 @ 22:14:16
URL: http://jessicapersica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0